Egodag

Idag har jag haft en riktig egoboostdag!

...började med att gå in mot stan till min favoritklänningsbutik, vilket tog 60 minuter. Tyvärr såg vårens klänningar sjukt tråkiga ut. Allt var i beige och inget figursytt.

Fortsatte att gå till mitt favoritkebabställe- stället jag alltid äter på när jag varit på krogen, vilket typ aldrig sker, så där har jag inte ätit på år & dag. Beställde in kycklingkebab+ cola zero. Mums!

Sedan gick jag vidare till nästa stadsdel och kollade in stället- bänken- jag & min sambo delade en flarra vin för snart 11år sedan. Har inte varit där sedan dess, så det var ren nostalgi. Funderade på att sätta mig ned och minnas, men det var liiiiite väl kallt.

Efter det fyndade jag billiga Nike-, Puma- & Adidaskläder till kiddos. Och kort efter megafyndade jag röda spetsunderkläder till mig själv. Halva priset och min strl 70G fanns! Amasing! Märket var Missya. http://www.missya.dk/ Säkert julens röda set.

Gick vidare till en sportbutik och fyndade röda Adidasbrallor till mer än halva priset. Gav 199kr för dem.

Efter det började jag gå hem och tog med mig sushi från Sushi Saiko.

Började gå kl 11.15 och var tillbaka hemma kl 17.30. Är liiiiiiite mör i benen!

Har kurerat mig med ansiktsmask, skrubbkräm och hårinpackining. Skall även måla naglarna både på fötter & händer. Och relalalalaxa!

Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Nu är din fråga besvarad i bloggen! Trevlig helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0