Provade lite produkter igår...



Strawberry & Yogurt Chewy 1propoint för 2st
Mjuk kola med frisk smak av jordgubb

Helt ok! God smak, men inget jag skulle rekommendera 100% Lyxig inpackning dock.


Chocolate Toffees 1 propoint för 2st
Härliga kolor övertäckta med mörk choklad.

Favorit sedan tidigare. Denna rekommenderar jag. Gillar även den med mint.



Raspberry & White Chocolate Cookies 3 propoints för 2 kakor
En fantastisk cookie med bitar av hallon och vit choklad.

Favorit sedan tidigare. Denna rekommenderar jag. Lite torr kanske, men god.


Chocolate Cookies 3 propoints för 2 kakor

Krispig cookie för alla chokladälskare.

Denna gillade jag. Inte så torr i känslan som den med vit choklad. Denna rekommenderar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0