soppa gjord på potatis+bacon+tomat+morötter samt bröd m pesto&riven ost a 11 propoints


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej hej,

Jag skriver för att jag saknar resultatet i Rivstart för vecka 4 (förra veckan så att säga) från dig. Vet att du nått ditt rivstartsmål men jag vet inte om du vill fortsätta rapportera eller om du känner att du är klar? Hoppas att du inte tycker att jag är för tjatig. Hojta till i så fall. Hoppas allt är bra i alla fall. Du får gärna höra av dig och tala om hur det har gått eller om du vill passa denna vecka kanske eller om du känner dig nöjd och inte vill rapportera fler resultat.

Hör av dig via meddelande på Facebook, mail till [email protected] eller med en kommentar i bloggen: www.corneliatoneri.blogspot.com

Kram och pepp

2011-02-03 @ 19:45:22
URL: http://www.corneliatoneri.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Självklart OKI.

Det är noterat

2011-02-05 @ 13:05:11
URL: http://www.corneliatoneri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0