Dag 4 av 57 i Rivstarten 2011

Rivstart 2011

Dag 4

Frukost

2st Leksand knäckebröd kardemumma
2 teskedar smör
2 skivor kalkonkorv 6%
3 koppar svart kaffe
2 skivor röd paprika

Frukost är 5points

Mellanmål

2st clementiner+ 2 päron
1 glas vatten

Mellanmål är 0 points

Lunch

Yoggi banan med 1 dl müsli

Lunch är 8 points


Mellanmål

3 glas vatten
2 skivor nätmelon
1 kopp svart kaffe
1/2 banan
kiwi

Mellanmål är 0 points

Middag

Fullkornsris (tills jag blev mätt)
Tikkamasalasås med kycklingbitar
banan
clementin
1/2 dl jordnötter
äpple
1 msk mango chutney
1 glas vatten

Middag är 18,5points

Kvällsnack

1 glas fun light päron
2 clementiner

Kvällsnack är 0 points




Använd 29 av 29 propoints samt 5,5 av de 35 veckopropoints

Dagens motion:
 46 minuters promenad, dvs 3 aktivitetspoints- Iallt 12 aktivitetspoints denna veckan

Kommentarer
Postat av: sofia

Det såg ju riktigt bra ut, duktig du är!! Kram kram

2011-01-06 @ 22:23:02
URL: http://enstorblog.blogspot.com/
Postat av: sofia

Hejsan igen, jo jag har velat göra det men jag tycker det värkar så himla svårt men det är det kanske inte? Låter så himla konstigt och jag förstår inte alls hur man ska räkna och så. Jag vet min mamma hon höll på med det när jag var liten och maten var så himla god och det var även så mycket mat. Jag minns att hon skulle göra en wok och det såg ut som hon gjorde mat till ett elt kompani hihi. Massa kramar till dig, du är super duktig!!

2011-01-06 @ 23:32:42
URL: http://enstorblog.blogspot.com/
Postat av: sofia

Tack så hemskt mycket!! Det ser super gott ut, det måste jag bara pröva, tack så mycket igen gulliga du!! Massa kramar till dig

2011-01-07 @ 11:36:12
URL: http://enstorblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0